Carti de Craciun pentru copii

 Multora din voi va sunt datoare cu o postare despre idei de carti de Craciun pentru cei mici.

Am reusit sa fac aceste poze, insa imi cer iertare daca nu le voi mai prezenta pe fiecare in parte. La unele din ele, am facut acest lucru anul trecut, asa ca daca doriti poze din interiorul lor si o scurta prezentare, e suficient sa cautati un pic prin arhiva. La cele care contin mai multe povesti, am facut si o poza a cuprinsului, ca sa va fie mai usor sa va orientati.

Acestea sunt asadar cartile nostre pe care noi le citim incepand cu 1 decembrie pana la sfarsitul anului si dupa.

Nu le-am inclus in aceasta postare si pe cele pe care fetele le vor primi anul acesta de Craciun, dar despre asta vom vorbi la anul.😉

                                                           Detalii si poze din interior



                                          





                                                              Detalii si poze din interior



                                                                 Detalii si poze din interior

                                       

                                        

                                              Detalii si poze din interior

Lectura placuta va doresc!

Comments

Popular Posts