Ce port in geanta cand plec cu copiii la drum?

 Daca in postarea anterioara, am vorbit despre ce lucruri pregatesc pe masina la drumuri lungi pentru fete, azi ma gandeam sa scriu despre ce contine geanta mea cand merg la plimbari mai lungi si mai ales cand stiu ca urmeaza o iesire la un restaurant sau o terasa cu cineva care nu are copii sau nu sunt de aceeasi varsta (dar nu numai).

La inceputurile mele de mamiceala, umblam cu ditamai traista, pentru ca evident, caram cu mine si haine de schimb si gustarici si muuuulte, multe alte lucruri, la care acum fie am renunat, fie le-am adaptat pentru o geanta mai mica. Si pentru ca, recunosc, imi era si drag sa port lucrurile...made my Mami😅






Dar azi, merg mult mai mult cu masina si fetele au mai crescut, asa ca, nu mai am nevoie chiar de atatea lucruri, dar in continuare ramane Natalia, de 3 ani, care, acum in Romania, de pilda, era in permanenta cu noi, spre deosebire de surorile ei, care ramaneau cu bunicii. 

Iar in peregrinarile noastre in toate locurile pentru a ne revedea cu oameni dragi, era important sa am cu mine ceva care sa ii capteze interesul atunci cand astepti la restaurant sa iti soseasca o comanda, iar tu vrei sa porti o discutie cu adultii si nu din nou sa te concentrezi pe discutii cu copii de 3 ani😙.

Si pentru ca telefonul iese din discutie, cam asta port eu cu mine in geanta de vara:

                           

- o carticica mica de colorat; 

- un recipient pentru culori si ascutitoare; (se gasesc la magazine gen Pepco, Jumbo, doar ca nefiind de calitate culorile, eu le-am inlocuit cu unele de acasa, din acelea mititele pe care nimeni nu le mai vrea, caci e mai usor sa pui mana pe o culoare mare😆. Cu alte cuvinte, am cumparat doar recipientul 😏);

- tub cu spuma pentru a face baloane;

- o carticica cu pix magic (din Lidl, an de an le-am vazut in magazin);

- 3 masinute (sunt toate 3 mititele si Natalia chiar se joaca des cu masinutele, iar daca mai e prin preajama un alt copil de varsta ei, se lasa mereu cu scandal, asa ca e bine sa ai la indemana si pentru imprumutat😅);

- niste animalute mititele (acasa, nimeni nu le-ar baga in seama, dar cand le ai in geanta si le scoti in astfel de situatii, ca cele mentionate mai sus, sunt adevarate comori);

- 2 carticele subitiri si mici, dar frumos ilustrate (inainte umblam cu carti cartonate care imi ocupau mult spatiu si aveau si mai putine pagini);

- pe Capsunica si Fraguta, 2 papusi de lemn, micute, dar care, ca si in cazul animalutelor, nimeni acasa nu le-ar folosi la ceva, insa intr-o astfel de ocazie, se creeaza asa frumoase spectacole de teatru 😁;

- un carnetel gol in care poti desena cu creion, ori scrie cu pixul cu mai multe culori, ori chiar lipi abtibilduri;

Si inca ceva: o carticica facuta de Sofia si daruita Nataliei atunci cand a implinit 3 ani😍:



 Cam astea ar fi pentru Natalia. 

Pentru cele mari, la care, recunosc, nu e la fel de solicitant sa le tin ocupate, caci ele sunt suficient de mari sa fi inteles cum ne purtam in public sau sa isi gaseasca si singure metode anti-plictiseala, am totusi pregatite cateva lucruri in geanta mea:

-jocul Pexeso (un joc de memorie, in care intorci toate cartile cu fata in jos si fiecare jucator trebuie sa intoarca doar 2, iar daca sunt pereche, ex: 2 cirese, 2 mere - caci Pexeso-ul nostru este cu legume si fructe in franceza si ceha- atunci perechea e a ta si ai dreptul sa intorci alte doua carti, iar daca nu sunt pereche, le pui inapoi cu fata in jos. Scopul jocului este sa fii atent la ce se intoarce, ca sa retii pozitia lor si sa reusesti astfel sa faci cat mai multe perechi. Eu sunt intotdeauna cea mai slaba la acest joc, fara sa fac eforturi, cum fac la altele ca sa le permit sa mai si castige😉);

- jocul Popa prostul. Imi pare rau pentru denumire, nu am idee de unde si cum a aparut acest nume atribuit unui astfel de joc😐. Jocul este foarte mic, special creat de buzunar, as zice, si are de fapt 2 jocuri incluse, celalalt fiind sa ghicesti animalul dupa descriere. E usor pentru cele mari, dar il pot face dificil daca facem descrierea in engleza, de pilda.

Cum incap atatea lucruri, pe lange cele necesare mie, cum ar fi portofelul, o plasa pe care o port in permanenta, servetele uscate, servetele umede, sapun lichid, elastice de par, absorbante, pastile in caz ca ma apuca o migrena fix in cel mai nepotrivit moment, balsam de buze, cheile si telefonul? Uneori port si Kindelul cu mine😅.

Sa stiti ca geanta mea, cum am spus si mai sus, s-a redus considerabil. E destul de mica, dar daca le organizez bine, incap...si se inchide si fermoarul. 😅



Cand am oprit in Timisoara, cum am spus in postarea anterioara, si ne oprisem undeva pe centru sa ne tragem sufletul, cele trei mai mici isi gasisera o fetita cu care sa se joace, insa Sofia, fire melancolica , ea a preferat sa ramana pe banca langa noi si sa se foloseasca de lucrurile din geanta mea pentru a desena stalpul de iluminat de langa ea si un mac pentru mine:


Era astfel foarte bucuroasa ca a reusit sa isi ocupe timpul cu ceva din "geanta mea magica", asa cum spun ele: Mami, ne plictisim, ia sa vedem, ce gasesti tu pentru noi in geanta ta magica?

 

Comments

  1. Ce postare folositoare, mulțumesc!! Te admir, ești o mamă minunată!!

    ReplyDelete
  2. Minunate sfaturi!
    Efectiv ador toate lucrusoarele mici si dragalase pe care le porti in geanta pentru copii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, si eu cred ca sunt adorable. Si chiar au efect in astfel de situații, acasă ar sta pierdute intr-un colt.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts