Sfantul Ignatie Teoforul

Despre Sfantul Ignatie Teoforul am citit din aceasta superba enciclopedie a sarbatorilor crestine si a traditiilor romanesti aparuta la Basilica si realizata cu mare iscusinta de Ana Pascu.
De la Sfantul Nicolae la Sfantul Ioan Botezatorul , asa cum se numeste aceasta mica enciclopedie, este fantastic de bine realizata: hartie lucioasa, coperti cartonate, abundenta in desene si culoare, realizate de Corina Petre si informatii de mare folos pentru orice crestin ce vrea sa cunosca si sa pastreze vii pentru generatiile viitoare, traditiile si obiceiurile legate de sarbatorile de iarna.







Marturisesc sincer ca nu aveam cunostinta de faptul ca se spune despre Sfantul Ignatie ca ar fi fost pruncul pe care Hristos l-ar fi tinut in brate atunci cand Apostolii i-ar fi certat pe cei care i-au adus pe copii la El, spunandu-le: "De nu va veti intoarce si nu veti fi precum copiii, nu veti intra in imparatia cerurilor. Si cine va primi un prunc ca acesta in numele Meu, pe Mine ma va primi"(Matei 18, 3-5).
 Mi s-a parut asa de frumoasa si pretioasa totodata, aceasta informatie, incat m-am gandit ca pentru a le ramane cel putin acest lucru in amintire fetelor despre Sfantul Ignatie, le-am cautat rapid Evanghelia pentru copii, care se numeste de fapt Povestiri din Noul Testament , unde fiind povestit episodul acesta, doar ca este cel mentionat in Evanghelia dupa Luca, Hristos apare cu un copil in brate, intarindu-le inca o data fetelor, cel putin in memoria vizuala, ca despre acest prunc se spune ca ar fi viitorul mucenic, Sfantul Ignatie Teoforul.


Comments

  1. Ce frumos, Bianca! Nici eu nu stiam despre Sf Ignatie. O sa incerc sa le povestesc baietilor despre el. Multumesc. Ramona

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts