Cum am invatat despre Italia

                                               

                                  

Continuand seria calatoriilor prin Europa, am poposit timp de o saptamana si asupra Italiei si am recapitulat de anul trecut realizand harta Italiei din paste cu printese😀 si din cartoane reciclate de la harta igienica, Tatiana a reusit sa "reconstruiasca" turnul din Pisa. Bineinteles ca am savurat niste paste delicioase cu branza si parmezan (nu ca nu am avea parte de meniul asta aproape saptamanal 😤).

Am lipit si aici abtibildurile aferente :

Fetele m-au ajutat serios atat la a pregati un tiramisu, cat si la a-l degusta, asa incat pana sa ma dezmeticesc eu ca imi trebuie o poza pentru blog, mi-a mai ramas numai bucatica asta deloc estetica pentru fotografiat, dar va asigur ca atunci cand era in tava, chiar arata bine.😊
 
Foarte solicitanta saptamana italiana!😓 A trebuit sa pregatesc si niste pizza intr-una din zile, iar fetele au avut ideea sa realizeze si acele stegulete. Ma mir ca italienii astia nu sunt grasi cu atatea mancaruri pe baza de carbohidrati.😲

                                         

Am profitat de acest popas turistic imaginar si le-am reamintit fetelor diferentele intre Ortodoxie si Catolicism, lucru pe care l-au asimilat cu usurinta avand in vedere ca de-a lungul anilor petrecuti intr-o gradinita catolica, au observat singure anumite nepotriviri.




 
 Am povestit un pic despre Colosseum, (citind din amintita carte Cele 10 minuni ale lumii povestite copiilor), despre romani si luptele ce se dadeau in arenă intre gladiatori, am profitat de faptul ca in acea saptamana a fost praznuit Sfantul Mucenic Dimitrie si citindu-le viata acestuia, le-am mentionat si despre "spectacolele" ai caror protagonisti erau crestinii primelor secole si animalele salbatice. 
Am calatorit din nou cu Katie prin muzeul tablourilor celebre, de data asta admirand arta italiana renascentista, si insotiti si de Mona Lisa, am admirat impreuna atat celebrele tablouri ale lui da Vinci, cat si ale mai tanarului Rafael sau Sandro Botticelli. 



Si am incheiat saptamana, citind cartile din seria Micii mei eroi despre vietile marilor artisti Leonardo da Vinci si Michelangelo Buonarotti, dar si despre parintele stiintei moderne, Galileo Galilei, Maria Montessori, Arhimede si Marco Polo:













Comments

Post a Comment

Popular Posts