Cum am invatat despre Franta

                                           

Dupa succesul pe care l-au avut lectiile de geografie de anul trecut, la insistentele lor, le-am reluat, intr-o forma usor redusa, ce-i drept, pentru ca anul acesta le-am propus ca ne concentram mai mult pe istorie, povestind si afland despre domnitori si voievozi.

Postarile vor relua activitatile noastre de anul trecut, la care voi adauga si ce am mai facut anul acesta.

Pana la urma, vorba cea: bis repetita placent.😉

Am inceput cu Franta si am citit despre Turnul Eiffel din cartea 10 minuni ale lumii povestite copiilor,  aparuta la editura Rao si am construit un puzzle 3D, luat din Lidl.

                                

                                  
Dupa care, am lipit in aceste carti (pe care le avem de la Usborne) animale, obiective, personalitati reprezentative Frantei:
Am calatorit cu Katie prin muzeul in care erau expuse tablourile pictorului francez Claude Monet
 
si ne-am decis sa ii imitam celebrele tablouri cu maci si nuferi si cam asta ne-a iesit:


 
Tototdata, ne-am gandit sa ne familiarizam si cu bucataria frantuzeasca, gustand mai multe tipuri de branza asezate de ele frumos pe un platou cam asa:
 
Apoi am conceput cate o scrisoare pentru bunici scrisa in franceza, pe care am lipit o  levantica presata:


 Tatiana si Irina au lucrat cu paie colorate, una din ele reconstruind Turnul Eiffel, iar cealalata harta Frantei prin reprezentarea steagului (ne scuzati, nu aveam paie rosii, asa ca am folosit roz).



 
Si am incheiat saptamana frantuzeasca citind din colectia Micii mei eroi ( am vorbit si aici ) despre Jules Verne, Victor Hugo si Louis Pasteur, George Melies, Ioana D'Arc, Moliere si bineinteles, despre creatorul simbolului Frantei, Gustave Eiffel.


 Merci de votre visite!😃


 

Comments

Popular Posts