Cum am invatat despre Rusia

 

                                  

Pai am inceput prin a degusta un pic de votcă si apoi ne-am pus pe treaba. Glumesc😅. Am intrat, ce-i drept, direct in miezul lucrurilor, dar nu dupa votcă, ci dupa un pahar de nectar de piersici de la bunici, (deci 100% romanesc😀) si pe langa joaca cu celebrele papusele cunoscute sub numele de Matrioska,  eu, cu ajutorul Tatianei le-am realizat si din hartie colorata:



In timpul acesta, inspirandu-ne si din cartea 10 minuni ale lumii povestite copiilor, Sofia s-a apucat sa deseneze catedrala Sfantul Vasile din Moscova, sau ma rog, ceva care sa semene cu ea, sau cu o biserica ruseasca cu acea cupola in forma de ceapa si i-a iesit cam asa:


Am mers mai departe cu acest interes manifestat in domeniul artelor si am facut cunostinta cu pictorul rus Vasili Kandinsky, despre care am citit si caruia i-am admirat tablourile (mult spus, caci fetele l-au "apreciat" la fel de mult ca pe Picasso😉) din revistele mele de colectie, de la Art Gallery, iar apoi, folosindu-ne de aceasta carte Usborne (un fel de ghid pentru copii spre o mai buna intelegere si acomodare cu stiluri diferite de pictura), Sofia a realizat un tablou marca Kandinsky din abtibildurile pe care cartea ni le-a pus la dispozitie.

 
 

Rusia fiind mare, au avut pe indelete de unde lipi fiecare si sa nu fie nevoie sa fac pe arbitru intre ele, incercand sa le gasesc la fiecare un abtibild de care sa fie multumite.

                                            

 
Ei, cand a venit vorba de mancare ruseasca, am incercat mai intai pelmeni, care la origine, sunt de fapt niste paste umplute cu carne, insa noi le-am adaptat, nefiind prea carnivori si le-am preferat pe cele cu branza, dar care tot nu ne-au fost prea tare pe plac😒
Am incercat borsul cu sfecla (cred ca e mai mult ucrainesc, dar cum la Ucraina nu vom dedica o lectie aparte, ci doar o vom aminti, uitandu-ne pe harta, voi avea ocazia sa le povestesc despre acest bors degustat la saptamana ruseasca).
Cel putin un sustinator tot a avut!😁
Si am mai incercat si celebra salata Olivie, doar ca asa cum spuneam si mai sus, nefiind carnea la noi chiar ingredientul cheie, am facut-o un pic mai...light😀
 
Iar la sfarsit ne-am desfatat lectura cu volumele din colectia Micii mei eroi dedicate Ecaterinei cea Mare si balerinei Anna Pavlova (pe care am si urmarit-o intr-o secventa scurta aici)




Comments

Popular Posts