Saptamana a IV a de post

 

Cum am zis si in articolul despre Cum ne pregatim de Postul Craciunului, sunt cativa ani de zile de cand am introdus obiceiul sa daruiesc si carti, imagini cu ce craft urmeaza sa facem sau alte maruntisuri: creioane, culori, bilete la spectacolul Spargatorul de nuci (pe care obisnuiam sa il vedem in fiecare iarna), asa ca si iarna aceasta am gandit acelasi model, doar ca inca nu am introdus niciun craft si niciun alt maruntis pana acum, pentru simplu fapt ca e primul an in care Sofia imi spune in fiecare seara inainte de culcare ca ea spera ca a doua zi sa fie tot carte pentru ca sunt frumoase si este curioasa ce ar mai putea primi. Asta m-a determinat ca pana acum sa introduc numai carti. Ce voi face saptamana ce urmeaza, inca nu m-am hotarat.

Saptamana aceasta a trecut usor pentru ele cu postul de dulciuri facute in casa. Oricum obisnuiam doar pentru vineri sa facem ceva si sa mancam dupa cina, atunci cand ne bem si ceaiul de vineri seara. Asa ca nu a fost cine stie ce provocare. Au ales si hainute pentru capitolul MILOSTENIE, si m-am bucurat ca Tatiana, care anul trecut nu a vrut sub nici o forma sa daruiasca ceva, anul acesta a renuntat si ea la destule. 

Pentru saptamana ce urmeaza, la POST au postul de branza, care cred ca va fi cel mai dur pentru ele  , la MILOSTENIE sa daruiasca fiecare cate o carte (Slava Domnului, au de unde, sper sa nu fie o provocare prea mare), iar la RUGACIUNE de citit in fiecare seara Rugaciunea pentru parinti.

Iar eu am in plan sa gatesc in felul acesta:

LUNI

Mic dejun: Pasta de ciocolata vegetala cu cocos si carob

Pranz: Orez cu ciuperci si muraturi cu peste

Cina: Paste cu ton

MARTI

Mic dejun: Batoane din seminte si curmale homemade

Pranz: Ciorbita de legume cu zeama in care a fiert pestele (nu ne place pestele fiert, asa ca prefer sa il bag la cuptor separat dupa)

Cina: Peste de la pranz, la cuptor cu sos de rosii si ciuperci

MIERCURI

Mic dejun: Pate vegetal din comert (avem ceva pe stoc din Romania)

Pranz: Ciorbita de fasole cu muraturi

Cina: Pasta tartinabila din fasole

JOI
Mic dejun: Unt de arahide cu gem

Pranz: Piure de cartofi cu peste si castraveti murati

Cina: Pizza cu ton

VINERI

Mic dejun: Paine prajita cu guacamole

Pranz: Ciorbita de praz cu zeama de varza

Cina: Mancarica de mazare cu chiftele din fasole si ciuperci

SAMBATA

Mic dejun: Paine prajita cu pasta tartinabila din ton cu ceapa verde

Pranz: Cartofi cu mustar si usutori la cuptor si peste

Cina: Chifle homemade cu peste si salata de varza murata

DUMINICA

Mic dejun: Sfanta Impartasanie, iar daca nu ajungem, atunci Anafura

Pranz: Orez alb cu peste la cuptor si muraturi

Cina: Sper ca ce ne ramane de la pranz

Iar intr-o postare separata, ce urmeaza acesteia, o sa vreau sa va scriu despre o minune de care am avut noi parte in postul acesta, asa ca sa imi fie mai usor sa o gasesc in Arhiva, atunci cand voi avea nevoie sa o caut.

Comments

Popular Posts