Cum am invatat despre Americi

 Gata, cu Americile am incheiat lectiile noastre de geografie anul acesta, fix cu o zi inainte de a pleca fetele la bunici.

Cum s-a desfasurat procesul pe repede inainte, caci eram presata de timpul scurt ce ne mai ramasese la dispozitie, o sa va arat in imagini mai jos.

La America de Nord, ne-am rasfatat cu cartofi prajiti (daaaa, ce bucurie, avand in vedere ca eu fac cartofi prajiti acasa doar de 2 ori pe an, s-a mai adaugat si o a 3-a data, cand am invatat despre America😅) si burgeri cu chiftelute de post (nu pentru ca ar fi fost post, dar eu nu stiu sa fac chiftele din carne care sa ne placa😒). Si clatite americane cu sirop de artar!

Irina si-a facut la gradinita bentita de amerindianca si si-a amenajat si cortul lor traditional, despre care noi am aflat ca s-ar chema wigwam din aceasta carte:



Sofia a desenat simbolurile Americii si le-a decupat ca apoi sa le lipeasca pe toate pe o coala de hartie.(scuzati, s-a pierdut S-ul de la S.U.A.😁) iar Irina a lipit pe planiglobul ei cele doua continente.

 

Si am citit despre Cristofor Columb, despre Empire State Building din cartile pe care le-am tot folosit de-a lungul calatoriei noastre imaginare prin alte tari si alte continente:


 



Si apoi am trecut la multele volume din colectia Micii mei eroi despre personalitati marcante ale acestui popor.

La America de Sud, alte carti, alte activitati. Sofia a mesterit cea mai mare cascada din lume, cascada Ingerului din Venezuela, iar Tani a desenat-o. Si-au facut toate cate un sombrero, doar ca Sofia si-a facut costum complet de mexican💪, papagali si tucani.



 


Recunoasteti animalul din imagine? Ar trebui sa fie o lama....Mie mi-au parut dragute!

                       

Iar la citit, tot colectia Micii mei eroi ne-a salvat cu aceste volume:

 
Irina, care nu are o pasiune fatisa pentru desenat, a realizat acest portret al Fridei Kahlo, portret ce mie mi se pare fantastic de bine realizat, desi, bineinteles, s-a lasat cu plansete si jale ca tot al Sofiei e mai frumos.

Acum ca am incheiat proiectul nostru despre lumea asta mare ce ne inconjoara, din iarna mi-am propus sa facem o calatorie inapoi in timp, incepand cu ceva lectii de istorie. Mi-am trasat ceva idei in cap si mi-am pregatit si cartile de baza, dar nu stiu sigur cum se va desfasura procesul. Daca va avea succes, daca sunt multumita de felul in care organizez lectiile, poate o sa postez si aici. 




Comments

Popular Posts