Cum am invatat despre Asia si Australia

                                                        

Mai e un pic si vine vacanta, trebuie sa ne incadram cu ce ne-a mai ramas, asa ca am grupat Asia cu Australia si am vobit impreuna despre ele pe parcursul a vreo...3 saptamani. Vara e tot mai dificil sa le mai adun sau sa ma mai adun ca sa pregatim ceva. Asa ca, la lucrul manual, m-am concentrat mai mult pe Tatiana care fiind singura acasa cat timp surorile mergeau la scoala si gradi, era incantata sa facem o activitate impreuna. Iar celor mari doar le prezentam lucrarile noastre, iar daca ceva era atat de ispititor incat sa le determine sa lucreze si ele ceva, o faceau, daca nu, ramaneau cu "recapitularea" in cazul Sofiei, sau cu "informatia" in cazul Irinei.

 Am citit impreuna cateva carti si din colectia Micii mei eroi, dar si legende sau povesti cu iz asiatic, pentru ca sunt destule elemente inedite si total diferite fata de cele pe care le intalnim in legendele sau povestile europene.

Dupa care am citit, descoperit si acomodat cu aceasta cultura a poporul chinez si japonez din Popoarele lumii ,Cele mai frumoase povesti japoneze pentru copii sau 10 minuni ale lumii povestite copiilor.

                                                         







La capitolul mancare, ne-am rasfatat cu un orez cu pui in sos de curry, asa, ca sa imbinam atat meniul chinezesc cat si pe cel indian, doar ca nu am reusit sa folosim si betele, asa ca am revenit la clasica furculita. Meniul a fost pe placul tuturor, asa ca pana sa ma dezmeticesc eu, nu mai aveam ce poza.😓

D

Dar nu-i nimic, am recuperat suficient la capitolul lucrul manual: un urs panda, dragonul chinezesc, origami broscuta, evantaie, masca de gheisa, ciresi infloriti, palaria de paie chinezeasca si steagul Indiei.





                                       
Pentru Australia, am relizat un urs koala din hartie care se catara intr-un eucalipt, o soparla Gecko, folosind dots art, opera din Sydney, bumerange, canguri si semne de carte cu ciudatul mamifer ornitorinc caruia ii ies puii din oua.









Comments

Popular Posts