Cum am invatat despre Spania si Portugalia

 Pentru inceput, era nevoie sa ne imprietenim un pic cu atmosfera latino a acestor tari, asa ca ne-am imbracat si noi in ceva rosu si am dansat flamenco.

Ei bine, fustele noastre erau doar rosii, nu aveau si formatul "de ciorap" (cum l-a numit Tatiana) al fustelor de flamenco, dar tot ne-am distrat un pic, iar la final am avut o mica sesiune foto.

Apoi am intrat mai adanc in arta si am facut cunostinta cu opera lui Picasso. Nu pot sa spun ca fetele au apreciat originalitatea lui la adevarata valoare (deh, nici eu nu am reusit sa le transmit microbul, fiind la randu-mi inca o indragostita de un Goya, Renoir, Monet, van Gogh, ca sa nu mai zic despre arta renascentista).

Fireste ca si aici am citit si am lipit abtibilduri, avand intotdeauna la indemana atat colectia Micii mei eroi cat si cartile Usborne:

                                      

Am descoperit si arta arhitecturala, admirand minunata catedrala a lui Antoni Gaudi, Sagrada Familia:


Si in final, ne-am ocupat si de arta culinara, pregatind o cina rapida, asaaa, cu aer spaniolo-portughez, mangaindu-ne papilele gustative cu niste tapas si tarte portugheze, singurele apreciate,


caci pentru paella cu fructe de mare, nu am reusit sa conving pe nimeni๐Ÿ˜”

Si cateva poze din culise:๐Ÿ˜






 



Comments

  1. ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ. Frumoase meleaguri., frumoasฤƒ activitate. ๐Ÿ˜˜

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts