Cum am invatat despre oase

                                                   

Anul trecut am invatat cu ele despre organele corpului uman si pentru ca rezultatele au fost pe masura efortului depus😀 (puteti citi despre asta aici), anul acesta m-am gandit sa trecem la nivelul urmator: scheletul uman. 

A fost o lectie super distractiva si...un pic solicitanta pentru mine, dar avand in vedere rezultatele, am ramas doar cu gustul succesului.😉

Am inceput totul prin a le prezenta carticele Montessori cu cele mai importante oase ale corpului uman, dupa care, folosindu-ne de cardurile de nomenclatura, tot Montessori (ambele aparute la editura Gama), au potrivit imaginea cu denumirea osului reprezentat.


 Pentru a nu lasa tot interesul starnit sa se risipeasca intr-o lectie mult prea didactica, ne-am folosit de omuletul nostru viu, Natalia, devenit cobai pentru activitatea noastra. Le-am cerut pe rand fiecareia sa o pupe pe acea parte a corpului unde se regaseste un anumit os. 

 A fost momentul cel mai fericit si pentru ele si pentru mititica noastra, care nu pot spune ca in rest duce lipsa de astfel de avalanse de pupici.😚

Si aici am lipit abtibilduri, din aceste doua carti, pentru o mai buna imprimare a informatiei.



 Dupa care, am construit un schelet din legume, pe care fetele mai apoi l-au devorat....oscior cu oscior. 


 Sofia s-a indragostit asa de tare de lectia noastra (sau de omuletul din legume😕), incat la sfarsit s-a pus pe plans ca ea voia ca omuletul sa ramana intreg si cu noi, la caldurica...pardon, la rece, in frigider.😀

 A doua zi, mi-am dat seama ca lectia fusese insusita cu succes de toate elevele mele: Tatiana sărea in pat fericită, pe lângă Natalia (puțin agitată) cântându-i ca să se liniștească (am presupus eu😅): Tibia si peroneul nu mai vor să stea😂.


Comments

Post a Comment

Popular Posts