Din creatiile...made by Mami

  

Avem asa o traditie de cativa ani, ca vara la mare, sa facem o poza pe malul marii in care fetele sa fie imbracate la fel, cu ceva made by Mami, de dorit, dar nu intotdeauna mi-a reusit.

Anul asta, a fost un an norocos😃, chiar sa am si eu la pachet cu ele o fusta, avand in vedere ca imprimeul mi-a placut mult, iar verdele e culoarea mea preferata😉.

Din anii trecuti, pozele cu fustite made by Mami:


Tot anul acesta, am reusit sa ii pregatesc si Nataliei de ziua ei, o fustita cu volane. E prima data cand fac fustita cu volanase, pe elastic, si chiar sunt incantata de cum mi-a iesit:


Va doresc o saptamana cu multa odihna si spor in ceea ce va propuneti!

Comments

  1. Sunt superbe ,poate pe viitor o sa faceți și contracost

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e o idee rea, dar parca nu reușesc sa ma organizez cum probabil ar fi nevoie pt astfel de comenzii.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts