Ianuarie, bine ai venit

 

La multi ani cu bucurii, linsite si pace va doresc! Spor in toate, ganduri bune si echilibru sufletesc sa aveti in noul an si in toti cei care vor veni!

Luna ianuarie, ca si februarie, cel putin pentru mine, sunt luni care parca nu se mai sfarsesc. Sarbatorile de iarna au trecut, emotiile s-au eliberat, ce mai ramane de facut pana se instaleaza primavara? O lunga perioada de frig, de cer cenusiu, de imbolnaviri, de mult, mult stat in casa...ei bine, pentru asta e nevoie sa imi gasesc ceva de lucru, ceva care sa ma tina mai multa vreme concentrata pe un scop anume.

Asa ca m-am apucat sa cos, sa crosetez si sa citesc mult...sper sa reusesc sa imi epuizez raftul de carti pregatite de asta vara special pentru aceasta perioada (nu ca in rest nu as citi, doar ca acum imi rezerv si mai mult timp decat de obicei).

Asadar, am inceput sa lucrez la bentitele mele cu motive romanesti, vreau sa mai fac o traistuta cu boboci de trandafiri ca cea pe care am lucrat-o cu cativa ani in urma (poza mai jos), si de asemenea, am in plan sa mai lucrez niste gentute pentru fetite din toate atele care mi-au mai ramas ( ca cele de mai jos ).

Iar daca sunteti fani istorie, va recomand cartile Tatianei Niculescu. Eu mi-am luat deja cateva volume si imi place felul simplu si la obiect in care vorbeste despre mari personalitati care au marcat istoria Romaniei, despre detaliile si stilul deloc livresc in care prezinta atat evenimentele semnificative cat si detalii biografice care au determinat cursul istoriei intr-un fel anume.



Spor sa aveti in tot ceea ce faceti!


Comments

Post a Comment

Popular Posts