Ordinea de primavara

 La noi primavara e mai multa inrudita cu iarna decat cu vara, asa ca ordinea din acest anotimp se desfasoara in mai multe faze, si inca suntem la haine mai grosute, dar pentru ca am avut nevoie de o noua revolutie in materie de aranjat, intr-o zi m-am decis sa folosesc toate cutiile goale de pantofi salvate intr-un colt in pod si sa le asez fetelor hainele dupa metoda Marie Kondo. Am folosit chiar si capacele cutiilor, doar cat sa se cunoasca care e spatiul dedicat unei anumite categorii de haine. In felul acesta am reusit si sa mai elimin din ele si sa pastrez in medie cate 5 bluze, 5 perechi de pantaloni, desi cred ca si numarul asta e mare, caci de cand cu uscatorul de rufe, nu apuca sa imbrace altele ca deja sunt celelalte uscate si asezate la locul lor. Dar doar atat m-am incumetat sa desfiintez, poate la anul, voi fi mai "curajoasa"😆

Cam asa arata rafturile fetelor mai mari:






La Natalia, aranjamentul este cel clasic, doar ca am lipit etichete pentru ca uneori apelez la ajutoare carora trebuia sa le dau indicatii de genul, pe al doilea raft la dreapta, la mijloc, langa cutia X si tot asa.


 Si pentru ca nu mai obisnuiesc de ani de zile sa ma aglomerez cu o saptamana inainte de Inviere cu celebrea "curatenie de Pasti", am considerat necesar sa umblu si prin sertarul loc de jocuri si activitati. Pe acelea care constau in materiale din carton, bucati mici si usor de pierdut, le-am asezat in plicuri, cu eticheta, intr-un cosulet.

                                                     

Iar in sertarul de clamute, elastice de par, m-am folosit de aceste separatorare luate din Pepco, incercand sa le distribui cat mai usor pentru ele si pentru mine, caci de cele mai multe ori, recunosc, INCA sunt cea care umbla cel mai des pentru a le pastra acolo ordinea. Nu ca ele nu ar face-o, dar nici atat de des, nici atat de bine, pe cat ne-am dori.


 Iar pentru ca in raftul de cordelute, arata cam asa:

M-am decis ca e vremea sa le fac un suport pentru ele si sa il agat undeva pe partea din spate a vreunui dulap. Acum arata totul asa:




Va doresc o saptamana usoara, cu multa pace, fara prea mult efort inutil si cu bucuria Invierii in suflet!



Comments

  1. Replies
    1. Mulțumesc mult, Irina! Recunosc ca de-a lungul anilor, tu ai jucat un rol important in așezarea propriilor mele idei despre ordine și curățenie.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts