Cum pastrez eu amintirile

 Am sute de poze pe calculator salvate pe ani, pe directoare. Dar memoria calculatorului incepe sa se apropie de final. Am inceput sa le salvam si pe memorie externa, dar cine se mai uita pe ele, daca nu sunt la indemana? La Sofia am printat multe poze, foarte multe, ca acum uitandu-ma la teancul acela de poze, cu ea in toate pozitiile si mutritele pe care le facea (deh, era primul copil, cine nu e impresionat de orice gest, orice mutrisoara la primul nascut?), ma intreb: ce-o fi fost in capul meu?😕

Noroc ca in paralel cu toate aceste hotarari nu prea gandite, zic eu, am avut si ideea de le face, fiecareia in parte, un album in care sa adun atat poze din momentele semnificative (din burtica, de la nastere, de la zilele de nastere, primele zile de scoala sau gradinita etc), dar si detalii legate de inaltime, greutate, primele cuvinte, desene, alinturile noastre pentru ele si alte astfel de detalii de care as fi uitat cu siguranta, de nu le-as fi avut notate intr-un asemenea album.

Constant lucrez la ele, pe masura ce se mai iveste cate un eveniment, lipind poze, adaugand desene, vorbe de duh, asa incat nimic sa nu se uite si sa ne bucuram impreuna vazandu-le crescand frumos sub ochii nostri.

Azi, am profitat de ziua frumoasa de primavara, si iesind in curte, am mai lipit niste poze si completat unele informatii lipsa. 

Va las mai jos imagini si din interior de prin albumele lor ca sa va faceti o idee despre ce vorbesc:

                                      
                                        
                                                                               



Si la cativa ani, cand adun suficiente poze de buna calitate cu ele toate, impreuna, printez la Cewe un album cu pozele imprimate in hartie, sub forma de carticica, care arata cam asa:


Va spun ca albumele astea sunt preferatele lor. Trebuie sa le ascund periodic, caci le rasfoiesc asa de tare incat ma tem sa nu se aleaga praful pana la 18 ani, cand intentionam sa le fac cadou😂.


Comments

Post a Comment

Popular Posts