Cum invatam despre flori

 

 
  Mie imi plac tare mult florile, in special cele de camp si mi-amintesc ca inca de prin perioada adolescentei, culegeam floricele pe care le presam si pe care le ascundeam prin carti. 

Cum sa nu dezvolt o asemenea pasiune si la fetele mele?😅

Asa ca, daca in toti anii astia le-am cules, plantat, lipit in cartile Montessori de la editura Gama si jucat cu cartonasele lor, de anul acesta, am inceput sa lucram si "mai serios"😀. Asa ca am facut rost de un caiet studentesc cu coli albe si intr-un colt am inceput sa lipim floarea presata (pe unele le aveam deja presate din anii trecuti, pe altele le-am cules din gradina noastra si le-am presat rapid in 2-3 zile), sa ii scriem denumirea, sa lipim cartonasul cu floarea respectiva din cartile mai sus amintite de la Gama si sa le deseneze fiecare in parte.








Cam asa arata munca noastra de pana acum si sper eu sa arata tot la fel de mult entuziasm si pe mai departe, caci vom mai avea despre muuuuulte flori de amintit.😉


Comments

Popular Posts