Ultima saptamana de provocare


Multumesc Irinei pentru aceasta provocare, caci intr-adevar m-a tinut motivata si dornica sa imi origanizez mai bine saptamanile, in asa fel incat pe langa treburile casnice de absoluta necesitate, lectii cu fetele care fie sunt obligatorii, fie sunt cerute (cele din afara scolii, fireste), de hobby-urile mele imi faceam tot mai putin timp. Si mai ales in luna ianuarie mi se intampla asta.

In ultima saptamana a lunii acesteia, am ales sa lucrez inca o rama pentru fete si am ales albastru pentru Sofia, fiind culoarea ei preferata.

 Si am lucrat si o gentuta pe care acum toate se cearta, asa ca probabil in perioada urmatoare va trebui sa mai lucrez vreo 2, caci Natalia inca nu si-a intrat in drepturi.😀


 
Si am refacut si stocul de bomboane belgiene despre care va vorbeam aici, caci obisnuiesc sa fac o cantitate mai mare, ele oricum fiind tinute la congelator si atunci cand cred ca e momentul unui rasfat, scot din ele si ne delectam.

Si m-am desfatat cu albumul Stelei Moldoveanu aparut de curand in forma aceasta tiparita, si in romana si in engleza, MaiestrIA, povestea cusuta a iei, admirand modele de cusaturi de fel si fel, caci ma tot gandesc daca nu ar fi momentul sa ma pun a-mi face o a doua ie, caci cea pe care am lucrat-o acum vreo 4 ani, imi place foarte tare cum mi-a iesit si desi a durat mult lucrul la ea, sunt foarte incantata de rezultat.



Comments

Popular Posts