Cum am invatat despre Anglia si Irlanda


Pe taramul englezesc am zabovit vreo 2 saptamani, caci erau multe de zis, de facut, de citit.

Mai intai, Sofia, ajutata (sau mai bine zis, incurcata) de surori, a avut de construit cele doua puzzle-uri 3 D reprezentand Big Ben-ul si Tower Bridge. In timpul acesta, eu am pregatit biscuiti si un ceai parfumat din fructe de padure. Ne-am limitat numai la asta pentru meniul lor, lasand pentru dupa post bomba lor calorica de la micul dejun: oua prajite cu bacon😀.

Am lipit si discutat despre Anglia privind harta din aceste carti cu care v-am obsinuit deja:

                                              

Dar pentru ca am vrut sa facem cunostinta si cu Shakespeare, iar cartile pe care le am nu sunt potrivite varstei lor, am apelat la desene animate scurte (3 minute) si care evita scenele violente (sunt mai mult subintelese) cu care mai toate piesele lui de teatru sunt intesate (oricum, favorita lor a ramas comedia Visul unei nopti de vara), dar care le ajuta sa inteleaga mesajul transmis si sa se familiarizeze cu personajele (daca vreti sa le vizualizati si voi, puteti accesa linkul acesta), iar dupa fiecare desen, aveam si fise de lucru pentru o mai buna aprofundare si recapitulare a unor cuvinte in engleza (super oferta, 2 in 1, asa am reusit sa ne facem si lectiile de engleza, deodata cu lectiile de geografie😉).


Tot interesul era la sfarsit cand trebuiau sa imbrace, folosindu-se de abtibilduri, personajele cu care deja se imprietenisera, lipind in aceasta carte de la Usborne:

Cat timp fetele mari lucrau din hartie colorata narcisa, specifica Tarii Galilor, Tatiana a construit din cuburi Stonehenge-ul:

Cand am ajuns si la Irlanda, am amintit despre Sfantul Patrick, patronul spiritual al acestei tari si le-am facut un puzzle pe bete de inghetata (nimic nu se pierde, totul se...recicleaza😉), ele trebuind sa reconstruiasca imaginea Sfantului. 

Si pentru ca Sfantul Patrick este reprezentat in icoane cu un trifoi despre care se spune ca a fost folosit pentru a le explica oamenilor unitatea Sfintei Treimi, nici noi nu ne-am lasat mai prejos si am decupat unul din hartie colorata scriind pe fiecare frunza persoanele Sfintei Treimi.

La Irlanda, ne-am distrat citind aceasta carte care explica printr-o istorioara foarte amuzanta formarea acelor coloane uriase din piatra cunoscute sub numele de Drumul Uriasilor sau in engleza, Giant's Causeway.

Nici aici, colectia Micii mei eroi nu ne-a lasat la greu, oferindu-le la lectura minunatul volum dedicat lui Ernest Shackleton, cel care a urmarit sa faca prima traversare pe sol a continentului antarctic.

Iar pentru Anglia, colectia noastra ne-a oferit aceste patru volume superbe:

See you next time!😎



 


 



Comments

Post a Comment

Popular Posts