Parabola semanatorului

 

 

Stiu ca e o saptamana mai tarziu, dar nu am reusit pur si simplu sa postez lectia pe care am pregatit-o pentru Tatiana pentru duminica in care s-a citit din Evanghelie, Parabola semanatorului.

Am luat patru pahare de plastic, si am asezat in ele lucrurile in felul acesta: in primul am pus pamant, in cel de-al doilea am asezat nistre pietre, in cel de-al treilea am pus niste crengute cu spini, iar pe cel de-al patrulea l-am lasat gol.

Si pe masura ce eu citeam textul din Povestiri din Noul Testament, ea trebuia sa aseze boabele de grau in paharul care reprezenta descrierea locului in care Semanatorul din Evanghelie arunca semintele sale.

                                       

Apoi le-am asezat pe pervaz in speranta ca din bobitele de grau semanate in pamant bun si udate de ea cu grija, va rasari mai tarziu grau.


Comments

  1. I-a venit si randul Tatianei care va sa zica. Sunt sigura ca ai facut asta cu toate fetele pana acum 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, cu toate, dar intre timp am mai schimbat metoda de predare:))

      Delete
  2. foarte frumos si interesant!te-am trecut la blogroll, dar nu stiu de ce nu imi apare linkul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Irina! Nu stiu nici eu ce sa zic, poate trebuie sa ma uit eu un pic la setarile mele.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts