Din creatiile..made by Mami

 Recunosc ca de cand am 4 copii nu am mai avut timp de crosetat sau cusut cum aveam inainte. Eu tot trag speranta ca asta nu e din cauza numarului ci din cauza ca cea mica e inca prea mica si are nevoie mai multa de mine acum, dar ca pe masura ce va mai creste, voi reusi si eu mai mult sa imi reiau hobby-urile si sa le dedic mai mult timp.😕

Cu toate astea, ceva ceva am mai reusit sa lucrez in ultima vreme. Am mai multe lucruri incepute si lucrez la ele in paralel, una prin sufragerie, alta prin dormitorul lor...asa, ca in functie de unde ma aflu la un moment dat si daca nimeni nu imi solicita ajutorul si trebuie doar sa fiu prezenta fizic ca lucrurile sa se desfasoare normal, apuc ce imi e la indemana in locul ala si mai adaug un rand, o cusatura etc.

Am lucrat un poncho si o bascuta asortate de cadou si am avut-o ca muza pe Natalia. Cam asa mi-au iesit:



 O husa pentru scaunul pianului, cu un model de cusatura olteneasca, sau cel putin asa era specificat in cartea respectiva😀:


Un decor pentru usa de la intrare, asa mai de primavara, pe care va trebui curand sa il inlocuiesc cu ceva de vara (deja am idei, sa vad daca voi reusi sa le pun si in practica si mai ales daca va arata in realitate la fel de bine ca in imaginatia mea😅):

Pentru usa de la dormitorul fetelor, le-am facut la toate 4 cate o casuta de fetru, care arata cam asa:


 Si ceva din flori presate, asezate intr-o rama, sub forma unui tablou:

Am inlocuit fata de perna cu bufnita (model de toamna) cu una de primavara:

Iar bentitele si cordelutele cu modele romanesti am reusit sa le pregatesc de vanzare pentru 1 martie:





Comments

Popular Posts