Mi se întâmplă numai mie?

 

-sa merg la baie sau WC cu asistenți?

-sa citesc pagini întregi din aceeasi poveste si sa nu stiu despre ce citesc, pentru ca imi fac planuri pentru ziua următoare?

-sa ma uit pe pozele și filmuletele făcute peste zi, după ce toti dorm și sa ma amuz singura, crescandu-mi inima de bucurie ca am asa copii frumoși?

-sa imi fac mustrări de constiinta si sa ma cert singura, dupa ce copiii dorm ca am fost prea aspra cu ele și sa imi promit ca mâine voi fi mai calma?

-sa nu am timp de baie ci doar de un dus rapid?

-sa imi beau ceaiul de dimineață...rece, la ore distanță?

-sa imi tai unghiile la o mana azi si la cealaltă in alta zi?

-sa mănânc cel putin o masa din picioare, pe blat in bucătărie?

-sa strang toata ziua jucarii, sa spal, sa gatesc, sa aspir, iar la sfarsitul zilei sa imi reprosez ca a trecut ziua si nu am facut mai nimic?

-sa ma trezesc fredonand melodii de copii sau recitand versuri din poezii de Elena Farago?

PS: in poza, eu eram cea care, cica, ma relaxam in spuma...😫

Comments

  1. O, daaa, ma regasesc in multe. Si eu planuiesc o baie spumanta de cateva luni, poate reusesc saptamana asta.

    ReplyDelete
  2. Ne va fi tare dor de perioada aceasta!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts