Din creatiile...made by Mami

 

 In perioada asta frumoasa, de dinaintea Sarbatorii Nasterii Domnului, mi-am propus sa ma concentrez atat pe activitati cu fetele, cat si pe unele lucruri facute pentru linistea mea interioara.

Imi place sa ma trezesc dimineata si pe langa o bucatarie curata sa vad asezata pe masa o fata de masa cusuta de mine, sau un ornament pe care l-am mesterit cu manutele mele.

Am inceput devreme anul acesta, deci nu va speriati, nu le-am facut pe toate intr-o saptamana😆, si le-am mesterit fetelor aceste cordelute si respectiv bentita, cusute cu motive romanesti. 

 Mi-am facut si mie una chiar, pe verde, culoarea mea favorita.


 Apoi mi-am impodobit casa cu ornamente din conuri adunate din fata gradinitei si crengute de pin sau tuie, adunate din drumurile noastre zilnice.

Fetele, s-au lasat si ele inspirate si pentru ca lumanari nu le-am dat voie sa foloseasca, si-au facut singure din hartie colorata, iar rezultatul a fost cam asa:

 Apoi am cusut asta, pe care nu stiu cum sa o numesc, de vreme ce traversa nu-i, dar nici fata de masa...in schimb mi se pare ca se potriveste de minune pe fata mea de masa rosie, de Craciun.


Mi-am decorat usa de la intrare cu aceasta imensa coronita😁:

Dar nu m-am putut abtine, si mi-am decorat si peretii prin casa, inlocuind momentan tabloul meu cu maci (florile mele preferate) cu aceasta "chestie" cum ar numi-o sotul meu, care initial mi-a dat voie numai o zi sa o expun, dar de atunci au trecut 8 si ...s-a obisnuit cu ea, saracul.😂
Si cu aceasta coronita, un pic mai mica😀:

Mai am si alte lucruri pe lista de facut cu fetele pana la Craciun, doar ca astea erau lucuri la care ele nu au participat neaparat, erau lucruri care imi aduceau mai mult mie bucuria de a le mesteri, restul vor fi activitati de realizat impreuna.


 



Comments

Popular Posts