Cum am invatat despre Belgia, Olanda si Luxemburg

 Oh, de cand tot asteptau fetele sa invatam despre Belgia in special, stiind de anul trecut cu ce desfatare au savurat bomboanele de ciocolata made by Mami😋. Nu, nu stiu daca or concura cu deliciile belgiene, dar stiu ca sunt fara zahar, vegane si neproducatoare de energie falsa prin lipsa cofeinei, cacaoa inlocuind-o cu carobul (pudra de roscove) si cel mai important...ca ne lingem pe degete dupa si ca putem manca oricate, fara sa ma panichez recurgand la vreo replica de genul "gata, ajunge, ai mancat suficiente!".

Am pregatit de fapt doua feluri de bomboane, unele cu nuci, unt de cacao si miere, iar cele din dreapta din curmale, cu nuca de cocos si coaja de portocola. Mnam!

 Cam asa arata un copil degustand bomboanele belgiene marca BY MAMI:

 
Cand am amintit despre Olanda, fireste ca nu am putut trece peste Vincent van Gogh, si dupa ce am citit impreuna volumul despre viata lui aparut in colectia Micii mei eroi, dar si despre prietenul sau Paul Gauguin, am calatorit cu Katie prin muzeul imaginar unde ne-am bucurat ochii citind si admirand celebrele picturi ale acestui mare artist olandez, dupa care fetele s-au intrecut in iscusinta artistica si cele mici au vrut sa ii picteze celebrul tablou Floarea soarelui, iar Sofia a incercat sa imite Noaptea instelata, de care a fost asa de multumita (recunosc ca si eu) si s-a hotarat sa i-o trimita profesoarei de desen, ca bonus fata de toate celelalte lucrari pe care le avea de realizat pentru acest curs. Speram sa fie si ea la fel de incantata ca si noi.😀

                                       




 
Tot pentru Olanda, Tatiana a realizat cu ajutorul meu o morisca de vant, iar Sofia si Irina au facut o lalea pe/de hartie, fiecare cum s-au priceput.

Pentru Luxemburg, nu am facut altceva, decat sa admiram poze de pe vremea cand ele erau mici si am vizitat-o impreuna cu tati, aflat in interes de serviciu. Am retrait nostalgii, adevarat, dar am deschis rani pe care eu le credeam inchise: toata lumea privea cu bucurie dar si cu tristete acele poze, rememorand momentele frumoase petrecute acolo, dar fara speranta de a ne mai intoarce prea curand😓...insa cine stie😷

Comments

Popular Posts