Cum am invatat despre Germania

                                        

Pentru Germania, lectia a fost scurta, clara si cuprinzatoare.😌 

Am inceput prin asamblarea puzzle-ului 3D, din Lidl, ce reprezinta frumosul castel bavarez Neuschwanstein, castel ce a devenit simbolul Disney si care a fost sursa de inspiratie pentru castelul  Frumoasei Adormite, amplasat in parcul de distractie Disneyland din California. 

 

                                           

 Apoi, urmand reteta Jamilei, (va las link-ul aici, daca v-am ispitit) ne-am aratat dibacia culinara si in prepararea deliciosilor covrigi bavarezi. In Romania, daca am fi fost, probabil nu le-as fi impresionat pe fete asa tare, acolo gasind covrigi la orice colt de strada, aici insa, covrigii sunt de alt fel: vorba lui Tudor Gheorghe, "pe orice stradă din Paris Praga /orice câine, cât de mic,/ duce-n coadă un covrig."😆

                                       

 

Am lipit si aici abtibildurile din cartile pe care le avem intotdeauna la indemana pentru a le rasfoi de cate ori simtim nevoia sa cunoastem detalii despre tara respectiva, gen, obiective turistice, vecini, steagul tarii.

                                                   

Apoi ne-am jucat Cvartet, un joc educativ pentru cei mici care contine cate 4 simboluri culturale pentru 8 tari, ce ii ajuta pe acestia sa le identifice mai usor, si totodata este un joc pentru dezvoltarea atentiei, a capacitatii de lucru in echipa si a strategiei de a acumula cartile pereche fara ca adversarul sa iti cunoasca interesul pentru o anumita tara.

Am fost foarte bucuroasa sa vad ca efortul depus in acest demers isi dezvaluie rezultatele prin remarca Irinei (care de obicei mentiona culorile unei tari, netinand seama de simboluri): Mami, ai cumva Germania, pentru ca uite, are covrigul pe care l-am mancat noi?!" 😃


Si in final, ne-am delectat cu lectura. Pentru Tatiana, am citit Hansel si Gretel, celebra poveste a Fratilor Grimm, iar pentru fetele mai mari, am apelat la colectia Micii mei eroi, pentru a-i cunoaste mai bine pe Albert Einstein si Anne Frank.




Comments

Popular Posts