Saptamana Patimilor - Sfanta si Marea Luni

Pentru ca am intrat in Saptamana Patimilor si luand in considerare ca in privinta carantinei nimic nu s-a schimbat, m-am gandit sa pregatesc activitati pentru fete asa incat fiecare zi din aceasta saptamana sa fie marcata prin fise care sa le pregateasca pas cu pas pentru ceea ce urmeaza: Invierea Domnului.
Sfanta si Marea Luni este marcata de asemanarea lui Iosif, un sfant al Vechiului Testament, fiul cel iubit al lui Iacov, cu Hristos, astfel ca ne-am inceput ziua prin a citi aceasta carticica aparuta la editura Iona si care prezinta foarte frumos si la obiect, cu ilustratii deosebite si viu colorate, viata lui Iosif.
In cazul in care nu aveti cartea, va recomand sa cititi copiilor, inainte de rezolvarea acestor activitati, din Vechiul Testament de la Facere, capitolele 37, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47.
Prima fisa este pentru 4-5 ani (eu am pregatit-o pentru mijlocia mea care are 5 anisori), iar cea de-a doua fisa se potriveste mai bine unui copil de 6-7 ani (fetita mea cea mare are 7 ani).









Spor la lucru sa aveti!

Comments

Popular Posts