Duminica Izgonirii din Rai

Despre Adam si Eva, le-am povestit fetelor in diverse ocazii, asa ca nu a fost chiar un episod total necunoscut, doar ca acum am lucrat mai mult pe tema asta, confectionand o carticica din aceea care se pliaza, lipind pe fiecare pagina povestea lui Adam si a Evei, construita din imagini, in ordine cronologica.

Asadar, am decupat in dreptunghiuri, fiecare din imaginile de mai sus, avand in total 8 imagini diferite, care sa ne ajute sa reconstruim povestea primilor oameni.


Si apoi ne-am amuzat, jucandu-ne acest joculet, la baza caruia stau cateva reguli simple de implinit, dar care urmareste si recapitularea cunostintelor despre primii doi oameni: Adam si Eva.
 Si Sofia a avut ideea de a face si ei ea un astfel de joc la care regulile au fost si mai mult simplificate, asa incat din doua aruncari de zar, am si ajuns la final:)

Comments

Popular Posts