Apostolii Lui Hristos


Pentru ca saptamana ce a trecut, am avut in plan sa citim despre apostoli din Iisus si ucenicii Sai aparuta la editura Girasol, si chiar fragmentul din Evanghelia citita in Duminica Ortodoxiei vorbea despre alegerea Apostolilor, m-am gandit sa pregatesc o activitate pe aceasta tema, imprietenindu-ne mai bine cu numele celor 12 alesi si cate o caracteristica (sau mai multe) pentru fiecare in parte.
Marturisesc ca aceasta a fost o ocazie buna chiar si pentru mine pentru a-mi lamuri numele exact al celor 12 Apostoli, caci niciodata nu mi-a fost clar de ce intr-o Evanghelie citeam despre un apostol numit Natanail, de pilda, iar in alta parte acest nume nu se mai regasea si aflam altul, cum ar Simon.
Sau citeam in alte parti cum ca Iisus ar fi avut doi apostoli cu numele de Iuda, desi eu stiam ca exista un singur Iuda, si anume Iscarioteanul, cel care l-a vandut. 
Asa ca am profitat de aceasta ocazie sa imi lamuresc anumite detalii, si am pregatit urmatoarele fise:

Am decupat, asadar, 12 rotunduri cu chipurile celor 12 Apostoli si apoi inca 12 rotunduri cu descrierea succinta a fiecaruia dintre cei 12.
Fetele au avut de potrivit chipul, fireste, cu descrierea care se potrivea respectivului apostol.



Pe cat de tare le-a placut fetelor, pe atat de folositoare mi-a fost si mie, caci mi-am fixat niste detalii pe care nu le stiam si pe care le-am aflat cu aceasta ocazie.

Sper sa va fie de folos si voua in aceeasi masura!


Comments

Popular Posts