Intampinarea Domnului


Desi am avut un week-end aglomerat, am zis ca totusi sa nu trecem peste acest Praznic fara sa fi facut ceva.
Despre acest episod, am citit atat din Evanghelie, cat si din aceasta carticica PRAZNICE IMPARATESTI, PRAZNICELE MAICII DOMNULUI SI MINUNILE LUI IISUS HRISTOS:
Asa ca, desi nu e ceva sofisticat, am lipit din hartie colorata, construind un templu, pe Fecioara Maria cu Dreptul Iosif impreuna cu Pruncul Hristos, intampinati fiind de Dreptul Simeon si Proorocita Ana.
 Am decupat usa, pe care am scris cuvintele Dreptului Simeon :
"Acum slobozeşte pe robul Tău, Stăpâne, după cuvântul Tău, în pace, că văzură ochii mei mântuirea Ta, pe care ai gătit-o înaintea feţei tuturor popoarelor; lumină spre descoperirea neamurilor şi slava poporului Tău Israel (Luca 2, 29-32), iar in spatele usii, i-am lipit pe cei doi: Dreptul Simeon si Proorocita Ana.
Si ca nu mi se reproseze ca e prea scurta activitatea (ceea ce oricum nu am putut evita😕), am pus in scena acest episod, folosindu-ne de castelul nostru construit din suluri de hartie igienica pe post de templu, de personaje Lego si de cele de la Playmobil care se intampla sa fie chiar Fecioara Maria, Dreptul Iosif si Pruncul Iisus.


Comments

  1. Ce frumos!De unde aveți cărticica !
    Îmi plac Mult activitățile !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts