Femeia Cananeanca

 Pentru duminica aceasta nu pot spune ca am avut material in vreun fel, in afara de cititul propriu-zis din Evanghelie (Matei 15, 21-28). Dar a fost suficient. Le-a placut si au fost deosebit de atente.
Pentru inceput, le-am asigurat ca se vor descurca la ceea vor avea de facut, doar daca vor asculta cu atentie textul. Asa au si facut. Dupa care au primit fiecare cate o foaie cu textul evanghelic, din care liseau anumite cuvinte, acestea fiind inlocuite cu acele spatii punctate, unde ele urmau sa lipeasca desenele pe care le regasiti un pic  mai jos. Si le-au decupat fiecare pentru ea si le-au asezat ordonat deasupra foii, iar eu pe masura ce citeam si urmaream cu degetul textul de pe foaia lor, fireste, fara sa pronunt cuvantul care lipsea, asa incat le-am antrenat atat intr-un joc de rememoarea a textului evanghelic citit in prealabil, dar si intr-o recunoastere a ceea ce se cheama "talentul de desenator al lu' mami"😀 (atat de talentata incat azi am avut parte de un "repros" care mi-a adus chiar bucurie: mi-au zis ca ele credeau ca acela care se vrea a fi capul Mantuitorului seamana mai degraba cu Sfantul Serafim de Sarov....bucuria a fost mai mare sa aud ca si-l amintesc pe Sfantul Serafim decat supararea de a mi se fi reprosat ca nu ma pricep la desenat😇)


Aici regasiti desenele ...made by Mami😊

 Si cateva poze care surprind activitatea noastra de astazi:


Comments

Popular Posts