Vindecarea orbului din Ierihon

Iata cum ne-am pregatit pentru aceasta duminica, aceea a vindecarii orbului din Ierihon.
Am citit textul evanghelic :

"În vremea aceea, pe când Se apropia Iisus de Ierihon, un orb şedea lângă drum, cerşind. Şi, auzind el mulţimea care trecea, întreba ce se întâmplă. Şi i-au spus că trece Iisus Nazarineanul. Atunci el a strigat, zicând: Iisuse, Fiul lui David, miluieşte-mă! Şi cei care mergeau înainte îl certau ca să tacă, dar el cu mult mai mult striga: Fiule al lui David, miluieşte-mă! Deci, oprindu-Se, Iisus a poruncit să-l aducă la El; şi apropiindu-se, l-a întrebat: Ce voieşti să-ţi fac? Iar el a spus: Doamne, să văd! Şi Iisus i-a zis: Vezi! Credinţa ta te-a mântuit. Şi îndată a văzut şi mergea după El, slăvind pe Dumnezeu. Iar tot poporul care văzuse a dat laudă lui Dumnezeu." (Evanghelia dupa Luca 18, 35-43)

Dupa care ne-am folosit de:
-o farfurie de unica folosinta,
- niste ate ce puteau deveni o pereche de cipici, dar sacrificarea lor in acest scop, le-a dat un rost mai maret,
-lipici si
-niste ochi cumparati din Pepco:


Am citit un pic si din aceasta carte despre care tin sa mentionez de la inceput ca nu este ortodoxa, dar care pentru noi ca material didactic ne-a fost de multe ori de ajutor:



Si pentru ca scopul pentru care am aceasta carte este sursa de activitati pentru multe din intamplarile evanghelice, iata-le si pe cele sugerate de aceasta carte pentru vindecarea orbului din Ierihon:

Dupa care, le-am facut si pe cele realizate de mine. Cate un labirint diferit, ca grad de dificultate, pentru fiecare din ele:
Si aceasta, ce le-a amuzat teribil urmarindu-ma in timp ce o pregateam, cu toate acele caraghioase perechi de ochi.

La final, daca vi se par potrivite, ii puteti lasa pe cei mici la 2 minute de desene animate, pe aceasta tema😉:
https://www.youtube.com/watch?v=rsyYuUeAMVw

Comments

Popular Posts