Sfantul Serafim de Sarov


Despre Sfantul Serafim de Sarov nu stiam sa le spun fetelor prea multe, iar Sofia chiar insista sa ii dau mai multe detalii, decat am stiut eu sa o fac.
In carticica Sfintii, prietenii nostri de la editura Agaton, informatiile nu sunt cu mult mai multe, dar macar i-am potolit un pic setea de cunoastere, dupa care au colorat si lipit in coltul dedicat acestui tip de activitate.

 Dar nu ne-am oprit aici...m-am gandit ca ar fi frumos daca am insista un pic mai mult asupra Sfantului Serafim si ne-a iesit asta:

Fetele au fost foarte incantate de rezultat (si eu asemeni:)) si l-am asezat la loc de cinste, dar nu spre inchinare, ci doar sa ne aminteasca despre dragostea lui netarmuita pentru Maica Domnului si puterea rugaciunii, ramanand ingenuncheat pe o piatra in fata icoanei pentru 3 ani, despre prietenia lui cu animalele salbatice pe care le hranea direct din mana, si pentru cuvintele pline de dragoste cu care ii intampina pe cei care il cautau pentru cuvinte de invatatura, si anume "Bucuria mea!".
 La sfarsit, le-am dat fetelor voie sa se uite la un episod de desene animate, care, desi nu erau traduse (erau in rusa) nu le-a fost greu sa urmareasca succesiune evenimentelor:
Desene animate cu Sfantul Serafim de Sarov

Comments

Post a Comment

Popular Posts