Il cunoastem si pe Sfantul Stefan

Am incheiat cu volumul II din Sfintii, prietenii nostri, aparut la editura Teofilia, imprietenindu-ne si cu Sfantul Stefan, iar din ianuarie vom trece la volumul I.
Le-am citit informatiile din carticica mai sus amintita, am lipit si colorat:
Dupa care, le-am pregatit fiecareia cateva activitati.
Am inceput cu aceasta imagine a Sfantului, imprimata, pe care trebuiau sa o coloreze si sa deschida inimioara pentru a afla cuvintele cu care Sfantul Stefan si-a exprimat iertarea fata de cei care l-au omorat.

Iar pentru Irina am pregatit acest desen, la care ea trebuia sa adauge din hartie colorata bucatele mici care sa reprezinte pietrele:


Pentru Sofia, un pic mai complicat, ea trebuind sa rezolve si un mic rebus pe baza informatiilor din textul citit:
si un mic exercitiu de transcriere:
In tot timpul in care ele au colorat, le-am citit din Evanghelie, capitolele in care se vorbeste despre Sfantul Stefan si pentru ca datoria ma chema sa o adorm pe mezina, le-am lasat sa isi continue activitatile singure si pentru ca nicio activitate impreuna cu copiii nu ramane fara ecou, cand m-am intors, Sofia imi pregatise si mie o activitate, un labirint prin care sa il conduc pe Sfantul Stefan la....MANTUIRE.
si un desen:

Comments

Popular Posts