Din creatiile....made by Mami

 Si pentru ca la sfarsit de an scolar, se aglomereaza multe, multe activitati, tot atunci m-am gasit si eu ca trebuie sa ii fac Sofiei o rochie rosie cu buline (caci in fiecare an, la unele lucuri doar pentru ea lucrez, celelalte primind mostenire cele ramase deja mici):

 Fusta verde cu toporasi mi-a placut asa de mult, verdele fiind si culoarea mea preferata, asa incat mi-am facut si mie una:

 
Apoi, rochita jumatate crosetata, jumatate croita, devenita deja un simbol al rochitelor de primavara/vara, purtate cu mare drag...cine stie pentru cata vreme de acum incolo😏:


 

Tatiana si Natalia sunt norocoase: anul acesta se incadreaza in doua marimi 😀.
Si cam asta e evolutia acestor rochite, la care am lucrat ce-i drept si prin combinatii de culori sau alte accesorii, cum ar fi palariile asortate:


Idei de lucru pe vara am destule, dar sa vedem cate voi reusi sa pun si in practica.

Va doresc o vara cu mult spor in tot ce va propuneti!

Comments

  1. Cât de dulci sunt fetițele! Foarte frumoase creațiile, bravo mami, fetițele își vor aminti cu drag de aceste lucruri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Da, asa sper și eu, sa isi amintească cu drag de creațiile mamei și poate chiar sa moștenească pasiunea.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts