Sfintii, prietenii nostri

Aveam cartile astea doua aparute la editura Teofilia cumparate cu un an in urma, dar fiind recomandate pentru copii de la 7+, nu le-am introdus pana acum fetelor, caci intr-adevar textul este maricel pentru fiecare sfant in parte si include si o activitate ce presupune fie sa poti scrie/citi, fie sa mesteresti sau sa pui in practica o virtute prin care se distinge sfantul respectiv.
Iata ca de anul acesta, incepand cu Sfanta Ecaterina si Sfantul Stelian, am inceput si noi familiarizarea mai intensa cu prietenii lui Hristos.
Imprumutand idei de pe site-uri crestine (nu romanesti, nu stiu de ce, dar la noi nu am gasit inca site-uri/ bloguri care sa sustina activitati crestine pentru copii), am mesterit de cu seara aceste puzzle-uri pe bete si dimineata le-am surprins placut cu aceste activitati.
Fetele s-au indragostit de Sfanta Ecaterina, i-au admirat frumusetea (fizica, ce-i drept, inca nu suntem la varsta in care frumusetea sufletui sa primeze, dar lucram, lucram la asta :)) si-au facut inel din hartie asemeni celui pe care Sfanta l-a primit de la mirele Hristos, iar Sofia a pus in practica sfatul primit ca recomandare la povestea vietii Sfantului Stelian, si anume a ales sa-si daruiasca la gradinita, manusile unui prieten care inghetase si a desenat-o pe Sfanta Ecaterina. Tot la gradinita. Noroc ca merge la o gradinita crestina si nu se minuneaza educatoarele de inclinatiile ei in arta iconografiei, caci in ultima vreme tot reprezinta momente biblice.


Iata cum arata puzzle-urile:
Iar cartile despre care v-am vorbit, sunt acestea:


Iar la mijlocul cartii sunt icoane mici ce trebuie decupate pentru a fi mai apoi lipite pe pagina sfantului respectiv, pentru a-i servi ca model pentru icoana mai mare in alb- negru ce urmeaza sa fie colorata.

Comments

Popular Posts