Rochite crosetate by Mami

Sunt intrebata adesea cum reusesc sa crosetez rochite pentru toate trei...dar ideea e ca acum nu fac decat sa crosetez pentru cea mare, pe celelalte doua avandu-le de pe vremea cand mezina era Irina si nu Tatiana.
Asadar, in fiecare an, ma aprovizionez cu aceeasi ata, sau ma rog, una similara daca nu mai exista aceeasi in magazin (din pacate magazinul de la merg sa cumpar ate, are aceasta problema, uneori, nu mai reinnoieste stocul unui tip de ata si eu raman cu treaba neterminata in cazul in care nu am apreciat corect atunci cand m-am apucat de un proiect si online inca nu deprins sa cumpar...mie imi plac cumparaturile fizice...imi face placere si sa crosetez, dar la fel de mult sa merg si dupa ate, sa le admir pe toate asa cum sunt asezate pe raft, sa le ating...)

Comments

Popular Posts